Miasta





W Heroes of Might and Magic III spotykamy 8 rodzajów zamków: Castle, Rampart, Tower, Inferno, Necropolis, Dungeon, Fortress, i Stronghold. Każdy zamek ma 4 poziomy rozbudowy Hali Miasta, przynoszącej dochody (Wioska, Miasteczko, Miasto, Stolica) i 3 poziomy rozbudowy obronnej (Fort, Cytadela, Zamek). Oprócz tego możemy budować Gildię Magów, pozwalającą na naukę czarów. Niektóre zamki mają limitowaną ilość poziomów Gildii (Castle - 4; Fortress, Stronghold - 3). W każdym mieście powinna znaleźć sie Tawerna, w której pojawiają się herosi do wynajęcia, a oprócz tego jest tam cech złodziei, dający informacje o innych graczach. Żadne szanujące się miasto nie obejdzie się bez Targowiska, pozwalającego na wymianę surowców i czasem innych rzeczy (budowle specjalne w zamkach). Oprócz wyżej wymienionych budowli każdy zamek ma 7 wylęgarni potworów (każda z mozliwością upgrade'u) i 7 specyficznych budowli, dających unikalne korzyści.

Zamek(Castle)

Zamki Castle są domem dla Rycerzy (Knight) i Kleryków (Cleric). Armie z tego zamku składają się głównie z ludzi. Służą tu także gryfy, a cała armia jest pod protekcją aniołów. Castle posiada dwie jednostki latające i dwie atakujące na odległość i to czyni jego armię jedną z potężniejszych sił krainy Erathia.

Bastion(Rampart)

Zamki Rampart są domem dla Rangerów i Druidów. Armie z tego zamku są bardzo dobre przy defensywnych taktykach. Posiadają dwie wolne jednostki: Karły i Enty. Dużo jednostek posiada także magiczne moce pomagajace w czasie bitwy. Złote Smoki, będące najlepszą istotą z zamku Rampart mogą z pewnością konkurować z Archaniołami.

Forteca(Tower)

Zamki Tower są domami dla Alchemików (Alchemist) i Magów (Wizard). Istoty pochodzące z tej górskiej fortecy są silnie związane z magią. Niektóre nawet potrafią jej używać do swych celów. Magowie posiadają najlepszą jednostkę atakującą na odległość w grze. Tower jet zamkiem, w którym magia stoi na najwyższym poziomie.

Inferno

Inferno jest wylęgarnią wszelkiego rodzaju demonów, diabłów, piekielnych pieseczków itp. Te okrutne stworzenia są trenowane przez Heretyków (Heretic) i Demoniaków (Demoniak). W Inferno znajduje się najlepsza budowla specjalna (Castle Gate), pozwalająca na przenoszenie się pomiędzy wszystkimi posiadanymi Infernami. Oczywiście musi być to jakoś zrekompensowane, dlatego też Gral przyniesiony do Inferna daje najsłabsze udoskonalenie (Deity of Fire). Także Diabły nie są zbyt dobrą jednostką, ze względu na małą ilość punktów trafienia.

Nekropolia(Necropolis)

W Necropolis mieszkają istoty nieumarłe - czyli wskrzeszone z martwych przez Nekromantów (Necromancer) i Rycerzy Śmierci (Death Knight). Istoty z Necropolis mają dużo specyficznych zdolności. Czerpią siłę ze śmierci i ze strachu przeciwników. Kostne Smoki i Smoki Duchy, są najsłabszymi jednostkami siódmego poziomu w grze, ale Smoki Duchy mają bardzo dobrą zdolność specjalną - postarzają przeciwników.

Lochy(Dungeon)

W niebezpiecznych podziemiach Erathii znaleźć możemy Warlocków, którzy zeszli pod powierzchnię, aby wyhodować i trenować wszelkiego rodzaju przerażające potwory. Herosi znajdujący się pod poziomem morza to znany z pierwszej i drugiej części gry władca smoków, czyli Warlock oraz wojownik - Overlord. W podziemiach spotkać można najsilniejszą złą jednostkę w grze - Czarne Smoki.

Cytadela(Fortress)

W bagiennych obszarach Erathii kryją się leśne fortece, zamieszkiwane przez Władców Bestii i pomagające im Wiedźmy. Herosi ci wyhodowali takie istoty jak: hydry, gorgony, bazyliszki, czy smocze muchy. Armie z Fortress nie są może majmocniejsze, jeśli chodzi o ich współczynniki, ale mają za to dużo unikalnych zdolności, np. siejąca wokół siebie spustoszenie Hydra lub ziejąca śmiertelnym oddechem Gorgona.

Twierdza(Stronghold)

Barbarzyńcy, którzy przybyli do Erathii z Enroth znaleźli swoje miejsce w Stronghold. Razem z nimi przyszły znane nam Gobliny, Wilki, Orki, Ogry i Cyklopy. Dodatkowo Twierdzę zamieszkują także Ogniste Ptaki i przerażajace Behemoty. Armie z tego zamku są zdecydowanie ofensywne. Magia nie jeat tu zbytnio rozwinięta, a zajmuja się nią Magowie Bitewni (Battle Mage).



Strona główna


Miasta


Jednostki


Czary


Umiejętności


Kontakt









Valid HTML 4.01 Strict Valid HTML 4.01 Strict

Jesteś 208 osoba odiedzajacą tą strone