Czary





Poziom I

MAGICZNA STRZAŁA - Zadaje jednej jednostce rany
TARCZA - Zmniejsza rany zadawane jednostce w walce wręcz
SPOWOLNIENIE - Zmniejsza prędkość jednostki
KAMIENNA SKÓRA - Zwiększa obronę jednostki
AURA ZIEMI - Ukazuje wszystkie surowce na mapie przygód
PRZYSPIESZENIE - Zwiększa szybkość jednostki
AURA POWIETRZA - Ukazuje artefakty na mapie
ŻĄDZA KRWI - Zwiększa atak jednostki
KLĄTWA - Wroga jednostka zadaje minimalna ilość ran
OBRONA PRZED OGNIEM - Zmniejsza rany zadawane jednostce czarami ognia
BŁOGOSŁAWIEŃSTWO - Jednostka zadaje maksymalną ilość ran
LEKARSTWO - Rozprasza negatywną magię jednostki
ROZPROSZENIE - Rozprasza wszystkie czary przyjaznej lub wrogiej jednostki
OBRONA PRZED WODĄ - Zmniejsza rany zadawane jednostce czarami wody
WEZWIJ ŁÓDŹ - Wzywa przyjazną łódź

Poziom II

SZMER ŚMIERCI - Zadaje żywym jednostkom rany
RUCHOME PIASKI - Rozmieszcza losowo pola ruchomych piasków na polu bitwy widoczne dla rzucającego czar i jednostek, dla których teren walki jest terenem rodzimym. Jednostka, która w nie wejdzie traci ruch w danej turze i odkrywa pole dla wszystkich.
WIZJE - Ukazuje liczbę jednostek w grupie i informuje, czy będą chciały się przyłączyć, walczyć, czy uciec
PRZEBRANIE - Daje wrogom fałszywą informację o herosie. Wszystkie jednostki wygladają jak najsilniejsze w grupie
ROZPRASZAJĄCY PROMIEŃ - mniejsza obronę jednostki na czas walki. Czar może byc rzucany wielokrotnie w czasie walki na tę sama jednostke
SZCZĘŚCIE - Zwiększa szczęście jednostki
BŁYSKAWICA - Zadaje jednostce rany
OBRONA PRZED POWIETRZEM - Zmniejsza rany zadawane jednostce czarami powietrza
PRECYZJA - Zwiększa atak jednostki atakującej na odległość
OŚLEPIENIE - Oślepia daną jednostkę do czasu jej zaatakowania
ŚCIANA OGNIA - Tworzy na polu walki ścianę ognia. Każda przechodząca przez nią jednostka doznaje ran
LODOWY PROMIEŃ - Zadaje jednostce rany
USUNIĘCIE PRZESZKODY - Usuwa jedną niemagiczną, nieintegralną (np. skałę) przeszkodę z pola walki
ZNISZCZ ŁÓDŹ - Ma 50% szans na zniszczenie nieokupowanej łodzi
SŁABOŚĆ - Zmniejsza atak jednostki

Poziom III

ANIMACJA NIEUMARŁYCH - Wskrzesza nieumarłe jednostki
OBRONA PRZED ZIEMIĄ - Zmniejsza rany zadawane jednostce czarami Ziemi
ANTYMAGIA - Chroni jednostkę przed czarami
TRZĘSIENIE ZIEMI - Niszczy losowo części muru zamkowego
POLE SIŁOWE - Umieszcza pole siłowe, blokujące ruch
TARCZA POWIETRZA - Zmniejsza ilość ran zadawanych jednostce w ataku na odległość
NISZCZENIE NIEUMARŁYCH - Zadaje wszystkim nieumarłym jednostkom rany
HIPNOZA - Daje kontrolę nad jednostką przeciwnika
KULA OGNIA - Wszystkie jednostki w promieniu 1 hexa otrzymują obrażenia
MINY PRZECIWPIECHOTNE - Umieszcza losowo miny na polu bitwy widoczne dla rzucajacego i jednostek, dla których teren jest rodzimy. Te jednostki mogą bezpiecznie przechodzić przez miny.
NIESZCZĘŚCIE - Zmniejsza szczęście jednostki
SKLEROZA - Połowa jednostek w grupie przeciwnika zapomina o ataku na odległość
PIERŚCIEŃ ZIMNA - Jednostki znajdujące sie wokół hexa, na który został rzucony czar otrzymują rany
RADOŚĆ - Zwiększa morale jednostki
TELEPORTACJA - Teleportuje jednostkę na dowolny hex na polu bitwy

Poziom IV

GRAD METEORYTÓW - Jednostki znajdujące się w obszarze działania (1 hex + otaczające) doznają ran
WSKRZESZANIE - Wskrzesza żywe jednostki
SMUTEK - Zmniejsza morale jednostki
PORTAL MIASTA - Przenosi do bram przyjaznego miasta
ŁAŃCUH PIORUNÓW - Błyskawica zadająca rany uderzając w wybraną jednostkę, a nastepnie w najblizszą z połową siły aż zrani 4 jednostki
KONTRATAK - Daje jednostce możliwość jednego dodatkowego kontrataku na rundę
ARMAGEDDON - Wszystkie jednostki na polu walki doznają ogromnych obrażeń
SZAŁ - Jednostka atakuje najblizszą sobie jednostkę
SZALEŃSTWO - Jednostka dodaje obronę do ataku(zerując obrone)
TARCZA OGNIA - Przy walce wręcz "oddaje" atakującej jednostce 20% ran jakie zadała
ZABÓJCA - Zwiększa atak jednostki w walce ze Smokami, Hydrami i Behemotami
KLON - Klonuje jednostki. Klon znika po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń
MODLITWA - Zwiększa atak, obronę i szybkość jednostki

Poziom V

IMPLOZJA - Zadaje jednostce olbrzymie rany
ŻYWIOŁ ZIEMI - Wzywa Żywioły Ziemi
WROTA WYMIARÓW - Dwa razy w ciągu dnia teleportuje herosa do widzialnej lokacji na mapie kosztem 3 punktów ruchu
LATANIE - Pozwala herosowi na zużycie 60% punktow ruchu na latanie nad przeszkodami
MAGICZNE LUSTRO - Jednostka ma szansę na odbicie rzuconego przez wroga czaru na losową wrogą jednostkę
ŻYWIOŁ POWIETRZA - Wzywa Żywioły Powietrza
OFIARA - Pozwala zniszczyć jedną ze swoich jednostek celem ozywienia innej
ŻYWIOŁ OGNIA - Wzywa Żywioły Ognia
ŻYWIOŁ WODY - Wzywa Żywioły Wody



Strona główna


Miasta


Jednostki


Czary


Umiejętności


Kontakt









Valid HTML 4.01 Strict Valid HTML 4.01 Strict

Jesteś 210 osoba odiedzajacą tą strone